Soorten producties

  • Hero content
  • Hub content
  • HygiĆ«ne content

Dit zijn projecten die het brandgevoel en story overbrengen. - Deze video's zijn breed inzetbaar op alle kanalen. - Hero content zijn vaak grotere producties waarin het bedrijf zijn boodschap vertelt. - Dankzij deze video's wordt er een connectie gelegd tussen het gevoel dat is opgewekt en het merk dat hier aan verbonden is. De Vidal Kitesurf video is hier een voorbeeld van. Kickstarter video's zijn ook een form van Hero content, hier is de "Sleep.AI" video een voorbeeld van.

Voorbeeld

Hub content wordt ingezet om de aandacht van de kijkers vast te houden. In vergelijking met Hero content, zijn dit wat kleinere producties. Denk hierbij aan een video van een evenement waar een nieuwe innovatie wordt onthuld. De producties die wij hebben gemaakt voor Valtech zijn hier een goed voorbeeld van.

Voorbeeld

Deze vorm van content wordt gemaakt om mee gevonden te worden. Een potentiƫle kijker gaat online zelf ook op zoek naar bijvoorbeeld: "Hoe maak ik een visgraat vlecht?". Deze content is handig om bijvoorbeeld een kanaal te laten groeien en om organisch je merkbekendheid te doen groeien. Het kanaal dat wij in samenwerking met Zenner hebben opgezet is hier een goed voorbeeld van.

Voorbeeld

Ons laatste werk

  1. Valtech summit

    Voor deze video hebben we het evenement van Valtech gefilmd. Om de snelheid te bewaren in de video is er een combinatie gemaakt van snelle beelden, upbeat muziek, interview quotes en een prachtige locatie. Dit is allemaal gedaan om te laten zien hoe gaaf Valtech als bedrijf is. Het gevoel van innovatie en progressie komt mooi naar voren.

  2. Zenner

    Voor Zenner hebben wij een serie van how-to en tutorial video's gemaakt. Het doel van de video's is om de kijker te inspireren en activeren op het gebied van haarstyling. De nadruk ligt op het kapsel, wel is er te zien welke producten er zijn gebruikt zodat de kijker het specifieke hairpiece zelf na kan maken. Deze content is grotendeels Hygiene content, er wordt door de kijkers zelf gezocht op de video's. De nieuwe video's hebben het Youtube kanaal een boost gegeven.

  3. Sleep.AI

    De Sleep AI video is gemaakt met als doel om de kijker te overtuigen en te informeren van de werking van het product. In dit geval werd de video ingezet als kickstarterscampagne, waar mede dankzij de video hij zijn gestelde doel heeft binnen gehaald.

  4. Thomas Vidal

    In deze video is het karakter neergezet als meer dan de persoon Thomas, hij is zijn eigen merk, hij is Vidal. De Miami vice letters, cinematografische insteek en focus op de woeste zee hebben deze video apart gezet van de video's die kitesurfers tot nu toe gewend zijn te zien. Door het concept vanuit een nieuw perspectief te benaderen is er een eindproduct gekomen dat nog niet eerder zo is gedaan.

  5. 3D Hubs

    Als start-up heb je vaak een manier nodig om men van jouw dienst of product af te laten weten, video is uiteraard hier perfect voor, binnen een minuut weet de kijker wie je bent, wat je dienst of wat het product is. Dit was voor 3D Hubs niet anders. Zij zochten een onconventionele manier om te laten zien wat hun dienst inhield. Het doel van de video was om te laten zien welk probleem zij kunnen oplossen, namelijk snelle 3D print services door het hele land door middel van de inzet van lokale 3D printers.